close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הסרת נקודות חן ושומות בלייזר - במרכזים המובילים בפריסה ארצית

מערכת שורשיז סיוון, תשפ09/06/2020

הסרת שומות בלייזר הוא טיפול אסתטי ופופולרי במיוחד והוא מתבצע מידי יום בהצלחה ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן באמצעות טכנולוגיית הלייזר החדשנית והבטוחה ביותר בעולם

תגיות:
הדרך היעילה והבטוחה ביותר להסרת נקודות חן ושומות.
לאנשים רבים יש נקודות חן ושומות על פני הגוף או הפנים. לעיתים נגעי עור אלו מהווים מטרד אסתטי של ממש ופוגעים בביטחון העצמי ולעיתים, הם עלולים אף להוות מטרד פיזי כאשר הם בולטים מעל העור ומפריעים בעת הגילוח או בעת ענידת חזייה או תכשיט. ברוב המקרים, מדובר על נגעי עור שפירים שאינם מסכנים את הבריאות אך במידה ויש חשש כלשהוא (כאשר צבעם או גודלם משתנה, כאשר מופיע גרד, דימום או כאב, יש צורך בבדיקה מעמיקה הכוללת לקיחת דגימה מהנגע) במרכזים האסתטיים והרפואיים של אתר דוקטור חן, מבצעים טיפולי
הסרת נקודות חן ושומות בלייזר באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר המביאות לתוצאות מושלמות של עור אחיד וחלק ללא סימן או צלקת. מרכזי הטיפול להסרת נקודות חן ושומות נמצאים ב: תל אביב, גבעתיים, ראשון לציון, קריית חיים, קריית מוצקין, אשדוד, כפר סבא, באר שבע, נתניה, כרמיאל, בני ברק, עפולה, חיפה, קריית מוצקין.

הסרת נקודות חן בלייזר
הסרת שומות בלייזר הוא טיפול אסתטי ופופולרי במיוחד והוא מתבצע מידי יום בהצלחה ברשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן באמצעות טכנולוגיית הלייזר החדשנית והבטוחה ביותר בעולם. למכשיר הלייזר מספר ידיות טיפול בעלות אורכי גל שונים המאפשרים התאמה מדויקת לסוג הנגע המטופל, גודלו ועומקו. זהו טיפול לא פולשני שאינו פוגע ברקמת העור העליונה הפועל בטכנולוגיה מוגנת פטנט בשם MICRON NON ABLATIVE FRACTIONAL LASER TECHNOLOGY . המכשיר מייצר 300-600 חורים מיקרונים לשם חימום הרקמה העליונה עבור הסרת נקודות חן ושומות. במרכזי אתר דוקטור חן הטיפול יוצר רקמה בריאה וחדשה המחליפה אזורי הרקמה הפגועה. פעולה זו מאפשרת לקבל את התוצאות הטובות ביותר להסרת כל סוגי הנגעים ללא כל סימן או צלקת בשיטה ייחודית הגורמת לייבוש נקודות החן או השומה והתקלפות ספונטנית של השכבה העליונה בעור באופן טבעי מהעור והתחדשות העור ללא שום סימן או צלקת. לרוב, די בטיפול אחד בלבד לקבלת תוצאות מדהימות.

שיטות נוספות להסרת נקודות חן ושומות
טיפול הסרת שומות בלייזר הוכח כטיפול היעיל, המהיר והבטוח ביותר המביא לתוצאות מושלמות של עור חלק, אחיד וללא סימן או צלקת. קיימות שיטות נוספות המשמשות להסרת נקודות חן ושומות ביניהן:
- הסרת נקודות חן ושומות בגלי רדיו
- הסרת נקודות חן ושומות במחט חשמלית
- הסרת נקודות חן בחנקן נוזלי
- הסרת נקודות חן בשיטה כירורגית

יתרונות טיפול הסרת נקודות חן בלייזר
- תוצאות מהירות- לרוב, יש צורך בטיפול אחד או שניים בלבד והתוצאות ניכרות כבר במהלך שבועיים מיום הטיפול.
- ללא כאבים – עוצמת המכשיר שוות ערך לפילינג ולכן אין תחושת כאב אלא רק תחושת חימום או צריבה בעוצמה חלשה מאוד וכמעט שאינה מורגשת
- מעודד ייצור קולגן ואלסטין – תהליך הטיפול בלייזר מעודד ייצור של קולגן ואלסטין המחדשים את תאי העור ומביא להחלמה מהירה של הגלד
- השיטה המתקדמת בעולם – השיטה הוכחה כיעילה ביותר לצורך הסרת נקודות חן ושומות בלייזר
- תוצאות מדהימות ומהירות – ללא שום כאב, סימן או צלקת
- מתאים לכל סוג וצבע עור – אין הגבלה על עור כהה
- מבוצע במסגרת קליניקה – ללא צורך בחדר ניתוח בתנאים נוחים ויחס אישי לכל מטופל
- ניתן לביצוע בכל ימות השנה
- מחיר אטרקטיבי- מחיר הסרת נקודות חן ושומות בלייזר הוא אטרקטיבי ביותר. כמה מאות שקלים לנקודה כשבהסרת מספר נקודות המחיר יורד משמעותית.
- טיפול ייחודי ומקצועי – בטכנולוגיה החדישה ביותר לטיפול בהסרת נקודות חן ושומות המביא לתוצאה מושלמת ללא סימן, צלקת או תופעות לוואי.

יש לכם נקודות חן או שומות המפריעים לכם אסתטית? זה הזמן לקבוע פגישה עם המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית ולקבל ייעוץ חינם ללא התחייבות אודות טיפול הסרת שומות בלייזר עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לקבלת התוצאות האסתטיות הטובות ביותר. טיפול הלייזר נחשב לטיפול האידיאלי ביותר להסרת נקודות חן, שומות ונגעי עור שפירים והוא היעיל, האפקטיבי והמהיר ביותר המאפשר חזרה לשגרה כבר באותו היום. הטיפול מאושר על ידי משרד הבריאות וה-FDA.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה